5 Simple Techniques For webmehr

Wiki Article

فکر می کنید ما به زودی مهدی هاشمی را هم در این دادگاه خواهیم دید؟

رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) سی سال پیش در روز ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هم‌زمان با شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان در پیامی، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» تعیین کرد و عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ به منظور حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فرا خواند.

باسلام، در مهر شرکت شماره ثبت درج شود یا شناسه ملی؟ کدامیک صحیحتر و یا قانونی تر است؟

Content is split into subsections, which Each individual Use a dotted border. You could delete or edit the contents of the subsection by clicking the or icons at the very best proper corner on the subsection.

روشن است که استمرار شیوه گذشته که افرادی با احساس مصونیت از برخورد قانونی، به ترویج ....

ما "هاشمیان" اگر چه همچون سایر شهروندان این کشور می توانیم خواهان احقاق حقوق خود باشیم ، و به رغم آن که اذعان داریم ، خدمات پدر هرگز امتیازی برای ما ایجاد نمی کند و هیچ کس، جز به تقوا و تلاش خالصانه برای اسلام و انقلاب و ملک و ملت بر دیگری برتری ندارد، اما از آنجا که طرح این اتهامات ، به عنوان اهرم فشار و ابزاری برای حذف هاشمی رفسنجانی به کار گرفته می شود و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزد، بر احقاق حق خود پافشاری می کنیم، و گرنه امر خود به خدای عادل منتقم و به رسیدگی در روز جزا وا می نهادیم.

پاسخ کوتاه سئوال شما این است که ممکن است در آینده نزدیک آقای هاشمی از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته شود.

زیرا عمل به قانون موجب می‌شود مردم با نشاط در عرصه حضور یابند و مسایلی كه اكنون مردم را رنج می‌دهد پایان می‌پذیرد...........

نه، خودش به هیچ وجه از ریاست مجلس خبرگان استعفا نخواهد داد. مگر اینکه مجلس خبرگان در سال آینده، هنگام انتخاب هیات رئیسه، زیر فشار به هاشمی ریاست هاشمی رای ندهد و گر نه هاشمی در مقام رئیس مجلس خبرگان باقی خواهد ماند؛ زیرا هاشمی باقی ماندن در مسند ریاست مجلس خبرگان را تکلیفی برای خودش و لازمه تثبیت و بقای نظام می داند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فضای بین الملل اشاره كرد و با تاكید بر اینكه در صحنه جهانی، نیاز به دیپلماسی موثر داریم، گفت: امروز و فردا كردن جواب نمی‌دهد؛ زیرا دشمنان ما فعال هستند و جنگ روانی علیه ما اعمال می‌كنند.

Google+ (uitgesproken en geschreven, Google Furthermore, afgekort als G + en in sommige Spaanssprekende landen uitgesproken Google Furthermore) is een sociaal netwerk wordt beheerd door Google Inc. Google+ werd gelanceerd in juni 2011. Gebruikers moeten ten minste 13 jaar zijn leeftijd, om hun eigen accounts aan te maken. Google+ is al de tweede meest populaire sociale netwerk in de wereld, gekoppeld aan YouTube, het verdienen van ongeveer 343 miljoen actieve gebruikers.

اگر شرط بندی در اسلام حرام نبود، من شرط می بستم که حتی پس از دستگیری مهدی هاشمی، آقای هاشمی از مشی اعتدالی خودش اعراض نمی کرد.

افشای فشارهای پنهان به رئیس قوه قضائیه درباره دادگاه انتخابات

از لحاظ قانونی درج شماره ثبت یا شناسه ملی، هیچ یک الزامی نیستند.

Report this wiki page